Back to hell.

Som sagt började skolan idag dårå. Gick upp allt för tidigt för att hinna möta upp Nis innan vi började. Men pratade med Cecc på morgonen som sa att hennes pappa skulle skjuttsa mig, haha.
Så där satt vi i bilen, skitnervösa inför skolan med Mille som tjatade på mig om att han hade sin "Jobba-tröja" på sig. Han är så söt<3
Väl i skolan pratade alla om att våran älskade lärare Klas slutat, men såklart trodde jag Cecc drev med mig xD När vi kom in i mediateket berättade vår lärare, Maria att Klas (NO), Kate (Svenska) och Fredrik (musik) hade slutat. Och jag höll fan på att börja gråta o: Inte Klaaas! Han är ju så himla underbar! :'o Och Kate..! Den nya svenskaläraren verkar... äum.. sämre? x) menmen, har ju inte haft några lektioner än.

Efter skolan trippade jag och Cecc hem till mig. Vi åt paj (Ja, jag åt PAJ. Jag va deprimerad, okej? xD) och spelade tv-spel. kulkulkulkulkul.
Sen följde jag med mamma till hennes kompis där vi åt och höll på några timmar.

Rolig dag.
Jag är trött :o
Ska sluta skriva ointressanta saker nu x)
Ejdå<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag tänkte att du bodde där du bodde när jag var hemma hos dig, så bara "jag fick skjuts till skolan" HAHA. Men du kanske bor längre bort nu xD

OCH DU BARA ÅT PAJ :O ..det är gott! Och tv-spel är bra.

2008-08-21 @ 21:44:07
URL: http://hannav.blogg.se/
Postat av: Annelie

Sen följde jag med mamma till hennes kompis där vi åt och höll på några timmar.



"Höll på"? X-D

2008-08-23 @ 12:25:47
Postat av: Lisa

Skolan är kul :D

Men synd att eran lärare slutade :(

2008-08-24 @ 15:45:15
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0