Skola = blä

Vilken.. intressant helg jag har haft O.o
Fredag - stanna hemma från skolan och slappade hemma. roooligt. säger vi.
Lördag - absolut ingenting.
Söndag - Samma >___<
Gaaaah, jag blir galen snart! Och skolan driver mig till vansinne fast vi knappt har börjat! Men förhoppningsvis blir det väl bättre när vi börjar på riktigt... o:
Jag kom precis på en sak.. vi börjar med lektionerna imorgon, och så håller vi på med dom tills på fredag. Sen på nästa måndag åker vi till rävsten i tre dagar :'o
Jag kommer dö då. NÄSTAN ingen täckning på mobilen, ingen dator och massa läskiga lärare. + hamburgare varje dag oo  jag kommer svälta också xD hahahha
Hoppas ingen kommer sakna mig då.. :D *död 3 ggr*
Vad intressant jag är..
Ejdå<3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhnej, hamburgare? tycka synd om



Ta med dig lite nudlar och majs :D

2008-08-24 @ 21:34:31
Postat av: Lisa

Haha, stackare <3

2008-08-25 @ 08:38:29
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, sötnos, jag kommer och räddar dig. Okej? :D <33

2008-08-26 @ 09:26:45
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0