Friday I'm in love

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Värsta sötaste låten :'''D<3 Mig och Suss <3 den<3
Vi har ett nytt singstar spel: Singstar 90's. Jag kan typ.. 3 låtar? OO *bra*

Idag har jag typ segat hela dagen... oO Lili kom för några timmar sen, så vi åkte runt lite i en trädmästarbil :D haha, yeey!
Sen körde vi singstar med suss och martin, och mitt lag vann hela tiden :'D yeyy! :] Vi spelade typ Rayman på wii också, lili var sämst... men hon är söt ändå :D<3

nu har jag inget mer att skriva.. bye!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den låten äger! <3 Och Sing Star med :D

2008-07-06 @ 21:49:26
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Storasyster i Bagis

Va fint det blev.. :-)

2008-07-10 @ 21:48:28
Postat av: Malin

Lisa: Ja!<3 haha, ja :D



Lili: Tack :D

2008-07-10 @ 22:27:22
URL: http://malinkihallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0