Städa

Hejsaaan :D Det va ett tag sen jag skrev nu... :o Har städat hela veckan.. >__> förutom igår, då orkade jag inte mer, så jag och Denise drog in till stan och köpte solglasögon xD<3

Idag städa jag och Suss typ det sista, vi har bara golven i köket och hallen kvar :D
Vi är sååå duktiga, Vi skulle öppna balkongdörren för att göra rent på insidan, men det va typ omöjligt att öppna den, vi försökte liksom till och med med att slita upp den, men det gick inte :o Så vi bad Leif (vår morbror som bodde där) att komma och hjälpa oss.
Då visade det sig att man skulle skruva på sidan.. X)X)X)X)
Och smarta lilla jag lyckades trampa på en spik TRE gånger O____O
 


Fint, va? Jag är stooolt över det. Verkligen.




Nu orkar jag inte skriva mer... Kommentera om du orkade läsa allt :D hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Läskigt att trampa på en spik :O

2008-07-14 @ 12:00:42
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0