Wiie

Hej jag är en störd nörd.
Träffade Mickis idag, vi gick runt sjukhuset och käkade glass. <3<3<3 Jag åt en calippo (?) och den gick sönder där nere (SOM VANLIGT oO) så jag fick massa saft på hela mig... Då gick jag och tvättade händerna i fontänen :D:D:D Mohahah
Sen när jag kom hem startade jag nya datorn :'D den är typ.. bäst! mig <3 den<333
Men efter en stund kom Suss och Martin hem med deras kompisar Lina och Malin, så då spelade jag  nått Rayman-spel på wii med dom :D Bara för att jag vann över Lina :D:D:D:D *bäst* Not. Hrm.
Nu sitter jag här... Suss och Martinh spelar igen :O jag vill va med X') hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, calippo är gott! Speciellt cola :D

Har du fått en ny data? ..Eller ja, du skrev ju det xD men jag visste inte det, haha.

2008-07-01 @ 20:58:01
URL: http://hannav.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Jaa :D nej, ananas och citron(L)

Jaa xD hahaha, smarto!

2008-07-02 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0