Halloweeeeeeen

Jahapps, nu är lovet och helgen slut.
Det gick för fort.
Och ändå känns det som om jag inte gjort någonting.
Jag åkte med Nills och Mickis till vår kompis Eve's halloweenfest.
Bortsett från att leka burken ute i kalla mörkret och se äckliga filmer så var det otroligt kul :)
Vi körde kurragömma (stavning?) sen också. Släckte alla lampor i hela huset och ja, lekte.

Jag kom hem vid halv ett, kanske. Då va jag superhungrig. Så jag åt en macka och gick och la mig.
Sen kom jag på att hundarna var där igen.
Jävlar.
Otroligt mysigt att få en blöt nos under fötterna när man försöker sova.
Jag sov alltså inte särskillt myket inatt. (Ja, ni har säkert läst om att sova med dom där hundarna förut, haha.)
Kände mig lite halvt (okej, helt) deprimerad över att ha missat Keane's konsert... Menmen, det kommer fler chanser. Och jag hade ju kul på kvällen ändå!
Men nu ska jag bannemej börja spara pengar så att något sådant aldrig sker igen.
Vill ju verkligen inte missa någon framtida muse-konsert eller nått.

Senare idag kom Erika för att hämta vovvarna. Kom fram till att jag kanske ska gå på lydnadskurs med Herman till våren, vi får väl se hur det blir med det.

Imorgon kommer det gubbar hit för att måla om mitt och sussie's rum. så jag måste flytta möbler. blää.
 
Nu ska jag gå och kela lite med min Tigertuss och göra att sista försök med Fysiken innan jag går och lägger mig så att jag inte somnar i skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi måste på Muse-konsert! :D<3

2008-11-03 @ 23:06:29
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0