Judo!

Igår skulle vi prova på Judo med "Fettisklubben" (heter tydligen Liv med stil, Jag tycker fettisklubb låter bättre).
Det går ut på att få ner den andra i marken och typ strypa den tills den ger upp.
Eller inte strypa, man ska lägga sig  och verkligen trycka ner sig i den andres revben tills man tar hem segern! haha.
En annan grej var att trycka in sina armar i den andres hals. Det gjorde så jäääääävla ont!
Och så själva judon, då, Kasta varandra i marken. Aj.
Inget jag kommer att fortsätta med i alla fall.
Inte konstigt att jag har världens träningsvärk idag heller. Kan knappt vrida på huvudet utan att dö efter att ha fått Nills armar intryckta i halsen. Uuuuh.

Idag skulle vi ha haft Beeptest på idrotten. Otroligt kul med min värk. Men lyckliga lilla jag slapp det, vi skulle vandra till en skola på typ andra sidan utav Norrtälje för att se "Komodo" uppträda med sitt "Kabaré kalabalik". Det var asbra! Och jag som älskar trummor<3 Jag dog lite.

Videoklipp från showen:


Det är inte där som jag va, men det är samma sak, haha.
Och jag vet inte hur ljudet är, har inte lyssnat x)


Puss & kram!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Judo verkar läskigt :O

Puss <3

2008-11-12 @ 22:10:53
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0