Måndag!

Jag vill ha tillbaka mina gamla lärareeee.
Varför var Klas & Kate tvugna att sluta just nu?! Dom kunde ha väntat i två år till.
Vår nye svenskalärare, Johan, tycker att jag har hög frånvaro och att jag borde komma på lektionerna.
Visst låter det precis som att jag skolkar?
Men det gör jag verkligen inte!
Jag har alltid älskat svenska, så varför skulle jag börja skolka när jag börjar få betyg som faktiskt är viktiga?
Herregud.

Och vår nya musiklärare vet inte ens vem jag är eller hur jag ser ut, haha. Han är väl för upptagen med sitt band för att lära sig mitt namn =D Närrå, han skrev att det gick bra i musiken för mig ändå... öh.

Efter skolan kom min kusin, Fia, hit. Hon och Lucho (stavning?) ska få bebis i februari. :D Första bebisen i släkten (på mammas sida) sen jag föddes, haha.

Nu ska jag gå till badhuset och leka vattengympa med min andra kusin, Erika.
Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0