Söndag

Har precis färgat min hårbotten lite mörkare, blev rätt misslyckat, men mörkare är det i alla fall!
Igår va jag på skolan i 3 timmar och bakade bullar & sockerkaka. Så nu får jag ledigt någon dag i framtiden! Vi är även lediga imorgon, så då ska jag in till stan och luncha med Lili och kanske gå på IKEA med mamma för att köpa en taklampa till mitt rum och bara titta lite.
Nu är det ungefär fem meter djup snö ute. Okej, nästan i alla fall. Och när jag gick till skolan igår hade dom inte plogat, så jag drunknade. Jag vill väldigt, väldigt, VÄLDIGT gärna gå ut och leka, men alla är ju typ upptagna :o Jag får leka med Tigertuss här inne istället!
Han tyckte snö va läskigt (Igår va första gången han fick se det ;o) och stod och stirrade på den i en kvart innan han vågade lämna porten. Gullunge!
Nu måste jag skriva på "brevet" om mig som jag skulle lämna in till min svenskalärare för några månader sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0