Sova?

Ja, hundar här inatt, dårå.
Och med tankte på att jag har lägsta sängen blev jag djurens offer.
Stänger man dörren börjar dom yla.
Klockan halv 1 vaknade jag utav att Herman försökte hoppa upp i mammas säng, den var för hög, så han stod där och gnällde i en halvtimme.
Sen upptäckte han att jag var vaken (Noooooo!!) och hoppade upp i min säng och slickade mig i ansikter. Mysigt, mysigt.
Och så kom Harry, för att Herman var glad, och hoppade upp i sängen. Jag gömde mig under täcket ett tag innan båda lugnade ner sig och somnade. Då fick även jag sova.
I tio minuter.
För då skulle Herman komma under mitt täcke?! (Ja, jag hade blivit varnad för det... ganska mycket!) Och så låg han och sov vid mina ben, han gav ju aldrig upp, han SKULLE vara under mitt täcke.
Okejdå, tänkte jag, bara jag får sova nu.
Jag fick sova!
I en halvtimme, kanske.
Herman drömde något och sparkade på mina ben och gnällde.
Då vaknade Harry och kröp under mitt täcke också.
Och så höll det på hela natten.

När jag vaknade imorse vid typ 6 låg båda hundarna bakom min rygg (Ja, under täcket) och Tiger sov på mina fötter.
Jag ville vända på mig för att det var obekvämt.
Det tyckte hundarna var kul, "OMG, hon är vaken! iihihihiih" Och så slickade Herman mig i ansiktet en massa samtidigt som Harry la sig typ på mitt ansikte.
Efter en stund lugnade dom ner sig och la sig vid mina fötter.
Då blev Tiger sur på dom, det va ju hans sovplats!
Så han kom och la sig på min hals istället.
Men jag klagar inte, Tiger är mycket lättare än vovvarna.

Sen skulle jag till sjukhuset, läkaren trodde att mina mysko utslag var efter halsflussen & förkylningen. Så nu ska jag leva på allergitabletter en månad till.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Jag brukar aldrig skriva så här mycket.
Så... Ni får kommentera nu!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Din stackare, hoppas att du fick sova ngt iaf. ;) Du måste fortsätta skriva i din blogg, det är massa kul att läsa! (^_^)puuuuuussss <3



p.s du får krya på dig från utslagen <3

2008-10-22 @ 19:37:08
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar på dina kommentarer: Jaha, okej :) men det var ju bra iaf. Puss! :**

2008-10-22 @ 20:35:13
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

"Rolig" natt... O_o Hoppas att du får sova mer inatt! <3

2008-10-22 @ 21:51:59
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0