Hösten är här!

Jag satt precis och kollade runt på folks bloggar när jag kom på att jag faktiskt har en själv. Dock en ganska ouppdaterad en. Jag ska försöka skriva oftare, för alla är ju så intresserade av att läsa om mina intressanta dagar.
Typ.
Den här veckan har varit... rolig. Om inte annat hade jag ju kul med mina kompisar.
Måndag - Syslöjd. Jag stack mig själv med nålar hela tiden smart som jag är. Och så fick jag veta provresultatet. Jag är så himla stolt! Säger vi. Men till mitt försvar kan jag ju säga att jag bara hade en dag på mig att läsa till provet.
Tisdag - "Fettisklubben". Jag, Nills och Mickis gick till en sorts klubb (eller vad man ska kalla det) för att kolla vad det var. Den handlade om hälsa, vad man äter, hur mycket man motionerar och att hälsa inte bara beror på vad man äter och går. Öh...
Onsdag - Cosmonova. Vi såg "Dinosaurier", väldigt kul, faktiskt. Jag och Amais kastade skräp på Hampus & Dzenan. Höhö. Efteråt följde jag och Nattis med Cecci hem. Men eftersom att vi under 1 timme inte kunde enas om vad vi skulle göra gick jag därifrån, onödiga diskussioner bara.
Torsdag - Bild. Jag kämpade rätt mycket med uppgiften, och även om resultatet blev lite halvfult så tyckte Lelle (läraren) om den. Jag älskar bild! Önskar bara att jag Kunde ha lite mer fantasi.
Fredag - Idag. Jag och Denise stör oss otroligt mycket på 7:orna. Så... irriterande. Hade bild idag igen, profiltiden. Lyckades ganska bra med uppgiften, VG+. Kom på efteråt att jag kunde ha kämpat lite mer. Menmen.

Nu har hösten kommit, och det märks! Fryser ju ihjäl på morgonen när jag cyklar till skolan, haha.

Vad intressant för er att få läsa om mina roliga dagar och betyg. Gaah.
Men jag kommer inte på så mycket bättre att skriva.

Ha det bra! Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar på din kommentar: Haha, jag brukar inte säga "landet", men de bor verkligen ute i ödemarken, typ... Det ser ut som en bondgård, det är bara några få hus där xD

Jag tror att de dör tillslut..? :o

2008-10-14 @ 19:00:13
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Men gud, vad konstigt! :O Skumt att det bara har hamnat där...? xD :o

2008-10-15 @ 18:23:56
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej pårej! Kom på att du hade blogg x'3

2008-10-18 @ 20:13:19
URL: http://amfetaminapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0