Tisdag!

Oj....
Hej blogg och alla som läser.
Idag träffade jag Cecc.
Vi vandrade den långa (hosthost) vägen till badhuset!
Där... Badade vi.
Sen satt vi i en bastu i typ en halvtimme innan det kom en massa andra saker.
Då vandrade vi hela vägen hem igen.
Hon skulle kolla på lägenhet med sin familj, så hon försvann efter en stund.
Så jag blev helt ensam i denna lägenhet.
Med Tigertussen, då.
Fast han är tråkig.
Och jobbig.
Han följer efter mig vart jag än går, till och med in i duschen.
Så jag spelade tv-spel i hundra år innan mamma kom hem.
Rayman är bäst! Jag äger på att dansa där! Hosthost.
Men jag gjorde lite nya rekord.
Ifall någon är intresserad -.-
När Suss kom hem från stan tvingade jag henne att spela med mig.
Snäll jag är, va?

I helgen träffade jag Hanna. Vi firade jul, gjorde en currydeg, lekte med margarin och såg bee movie!
Dagen efter lekte vi i en lövhög :)<3

Och jag har trott hela dagen att det var onsdag idag.
Men jag fick veta för någon timme sen att det inte var så.
Jag är förvirrad nu.
Ha ett bra liv!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv på: "Ont i munnen? huh? x')"



Jag har förkylningsblåsor :'< Håller på att bli sjuk tror jag ;_;

2008-10-29 @ 12:34:00
URL: http://amfetaminapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0