Tisdag.

Omg, jag kan inte förstå att jag verkligen skriveer i min blogg. Det var ju liksom bara två dagar sen jag skrev sist?! Jag har blivit konstig.
Men puss på Sussie, jag hade jättekul i söndags kväll, Och hoppas det är bättre nu<3
Vi har två hundar här igen. Som ni säkert läst om förut.
Harry skäller och Herman slickar en i ansiktet. Trevligt!
Gick ut med dom efter skolan, och mina armar ramlade av!
Nästan i alla fall.
Blev du besviken nu?
Förstår det.

Vi va på Fettisklubben idag, ju, massa snack om mat och sånt. Jag blir lite förvirrad här.
Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Oj, nu glömde jag skriva i en halvtimme. Jag är konstig.
Öhm... Hejdå?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh har ni fått hund? :D det visste jag inte! <3

2008-10-22 @ 19:33:41
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/
Postat av: sussie

hihi :D

2008-10-26 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0