Dator

Idag fick vi tillbaka vår älskade dator!
Den fungerar som den ska och allt är kvar, hihi :D

I måndags träffade jag Lisa, vi gick runt på stan i två och en halv timme, haha. Men det var mysigt att träffa henne igen, det går så lång tid mellan gångerna, tyvärr :/
Efter det tog jag mig till Bagis för att träffa Lili. Vi åt jättegod mat på en thai-restaurang och gick sen hem till henne och åt glass. Sen åkte jag hem igen.
Igår åkte jag med mamma och min kusin Erika till Thun's och titta omkring lite. Efteråt åkte jag hem till Nilla där jag sov över (för första gången! :D).
Vi bakade muffins, såg på The mentalist, snackade om Harry Potter och gick igenom bra och dåliga saker med alla killar i klassen. Att göra det (om killarna) tog 1 timme! Och det var typ 10 killar. Vi är sjukt bra på att byta samtalsämne.
När vi börjat prata om Harry Potter var jag redan dödstrött. Så under den sista timmen låg jag och drömde om pingviner samtidigt som Nilla väckte mig varannan minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0