I said please don't slow me down If I'm going too fast

God jul, glad midsommar, gott nytt år, grattis på födelsedagen, glad påsk, grattis på namnsdagen.
Nejdå.

I fredags gick jag hem från skolan vid 12. Jag och Amaia skulle prata en stund, det slutade med att båda satt i sängen i vilorummet och grät hur mycket som helst. Lyckat.
Igår gick jag till busstationen och mötte upp Lili, vi gick runt på stan ett tag och köpte lite nödvändiga grejer. Jag köpte en jättesöt klänning, tunika, t-shirt med nåt skumt tryck, tights, foundation och sminksvamp (haha, vad heter det egentligen?). Sen bjöd hon mig på fika där vi satt och diskuterade barn och shit.
När vi kom hem bakade hon och mamma paj, sen lagade jag och Sussie mat (vilket blev tacos).
Efter maten satt vi och spelade guitarhero och kort. Jag vann! ehehhe.
Idag har jag och Sussie startat våran vårstädning (som lär hålla på den närmsta veckan, hehe).
Imorgon börjar min och Sussies träning och lite nya matvanor på riktigt. För vi ska bli snygga som fantomen! :)

Nu har jag även börjat göra om bloggen igen, ska byta bakgrundsfärg och sånt, vad tycker ni jag ska ha för färg/er?

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker om färgerna du har nu. Och headern är jättefin!

2009-04-26 @ 20:08:05
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Sussie

Chockrosa! Med en touch av lila, bwaha!

2009-04-29 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0