Påsk

Nu tyckte mamma att jag var lite för seg med att uppdatera.
Här sitter jag och tittar på Two and a half men, värsta sköna programmet egentligen. Lillkillen är till och med trögare än mig (och det är svårt!).
Påsk är det nu också. Började dagen med att leta efter ägget som mamma gömmer varje år (nej, inte samma ägg varje år, men du förstår min poäng). Sen plockade jag ihop mammas påskägg som jag fyllde med hennes favoritgodis och gav till henne som en mutning till ledtrådar. Efter det hittade jag ägget ganska fort, det låg i Tigers kattunnel.

Jag kommer verkligen inte på något bra att skriva. Ni får nöja er med det här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, det var kul :D<3

2009-04-12 @ 13:57:23
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0