Shoot, baby, shoot from the heart

God kväll.
Idag har jag varit duttig flicka. Bara så ni vet.
På gympan idag fick jag en boll i ögat, så jag gick till toaletten för att torka bort tårarna som rann (från bara ena ögat, hehe) när en snubbe från 7:an kom in på toaletten och stängde dörren efter sig. Först då fattade han att jag stod där inne.
"Oj, det var visst någon här redan...!"
Sen försvann han igen.
När jag kom tillbaka till salen kom Petra fram till mig och frågade om jag grät med ena ögat. Så nu förstår jag uttrycket "Ledsen i ögat".

Efter skolan följde Amaia med mig till stan där jag skulle fixa ögonbrynen. PAIN! Mina ögon rann hela tiden. Och sadisten Amaia satt och skrattade, huhu :(
Men nu har jag snygga ögonbryn, och min plånbok är lite tommare ( fast jag fick iofs låna pengarn av mamma).

NU ska jag faktiskt gå och träna innan jag somnar, så ni får ingen mer spännande text från mig, MOHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för igår :*

2009-04-29 @ 07:30:54
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0