Officiell nioklassare

Sådärja. Bloggen är fixad och färgerna är borta, yay!
Fast nu är det nästan lite för svart-vitt... Jaja, tar hand om det någon annan gång.

I onsdags började då skolan. Jag gick runt och nervösa mig hela morgonen vilket orsakade att jag var nära på att missa bussen (Sov hos pappa). I Norrtälje mötte mötte jag Amaia, Mickis och Nilla samt Sebbe och Denise och tillsammans gick vi till skolan.
Skolan kändes väl ungefär lika jobbig som jag väntat mig, men med tanke på att jag hamnade i samma klass som mina vänner känns det redan att det blir bättre och bättre. Det enda jag oroar mig för nu är grupperingarna på rävsten och våra scheman. Vi får väl se hur det blir med det.
Men nu är vi i alla fall lediga på måndag och tisdag inför rävsten på onsdag. Jag har redan skrivit en packningslista så nu är det bara att tvätta och handla allt också. Dock har jag svårt att komma på bra frukost då jag varken gillar mackor eller risifrutti... hmm. Är inne på typ pannkakor och drickyoghurt. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Vroooooooooooooooooooooom!

Klaaaaaddkakan! glöm inte den va? :'o

2009-08-23 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0