15 på låtsas

Hejhej!
Helgen tillbringades i Hallstavik med pappa, Lili, Sussie och Martin. Vi firade min födelsedag lite tidigare eftersom att pappa och Lili inte kunde på min riktiga födelsedag, öh.
När vi kom dit började pappa och Li skjuta massa pappersstrimlor (vet inte vad de heter?) på mig, hallen var full utav ballonger och på en gång skulle jag öppna presenter, haha! :D
Det första jag fick var en knapp med mig och Lili på, och hon hade gjort en likadan till sig själv, massa gulligt!<3
Sen fick jag världens störta paket (okej, inte stort, ehehhe.) som det tog typ hurlängesomhelst för mig att öppna. Men när jag väl kommit genom första lagret av papper, en hoptejpad kasse, stängd kartong och mängder av tidningspapper lyckades jag finna en kamerakarton! Så nu, har jag en jättejättejättegullig liten braig rosa kamera :D Ajm inlöv!



   



  


Kommentarer
Postat av: Annelie

HAHA, jag ÄLSKAR bilden på Sussie och Martin. "Wtf?"



:D

2009-02-23 @ 08:24:05
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0