Olivia och prao

Förlåt, nu var jag lite negativ igen.

Mitt kusinbarn är en riktig liten glädjespridare trotts att jag bara sett bilder på henne än.



Gullunge, jag tänker kidnappa dig! Mohahahaha.


Prao idag, hela världen försöker intala mig att jag är söt.

Haha, det roligaste var nog på lunchen i kommunhuset (min praoplats). Jag satt och åt med två av dom som jobbar på avdelningen jag praoar på när en av dom (vid namn Kajsa) utbrister:
- Vad snygg du är!
- Jaa, verkligen!, instämde den andra (Susanne).
Jag blev generad och tackade lite tyst.
- Du ser ju ut som värsta modellen! Jag ser det framför mig hur du poserar såhär framför kameran i top model! *visar*
- Ja, sa Susanne, Du kan ju öva hemma med en fotograf till pappa!
Efter en stunds prat om det kom en annan från avdelningen och satte sig med oss.
- Vad pratar ni om då?, sa Pia.
- Om hur snygg Malin är!
- Ja, hon har verkligen en jättefin mun! Jag har tänkt på det hela dagen!

Äum, ja. Dom är söta, dom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0