I taket lyser stjärnorna

Jag är lite dålig på att uppdatera, jag vet.
Igår åkte jag in till stan efter skolan för att se "I taket lyser stjärnorna" med Lili. Tycker filmen var otroligt dålig. Hade det inte varit för att jag läst boken hade jag inte fattat någonting. Den var så.. överdriven. Och ibland helt tvärtom. Usch nej, dåligt gjort.
Efter det åkte vi hem till lili och spelade GH ända tills gittarerna började krångla och hålla på. Sen gick vi och la oss.
Vaknade vid 5 imorse då jag klädde på mig den nyinköpte klänningen och trasslade på löshåret (Ingen bra syssla halv 6 på morgonen). Sen åkte jag buss & tunnelbana i nääästan 2 timmar. I skolan bytte jag och Petra gelehjärtan som vi alltid gör vid allahjärtansdag, sen köpte jag mig en macka och kaffe innan dagen kunde börja på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit, vad hemskt att gå upp klockan 5 :O

2009-02-12 @ 23:41:20
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Hanna

neej, den filmen är ju jättebra! :o tycker då jag. x) <33

2009-02-15 @ 15:55:59
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0