Dator = Mango

Nu är det typ exakt ett dygn sen jag skrev sist! haha, vad kul man kan ha.
Idag hade jag lite roligt i skolan. Synd bara att jag och Amaia inte har bild tillsammans längre, det var ju så mysigt.
Menmen, allt kan ju inte gå som man vill, right?



Efter skolan följde jag med Mickis hem. Vi blev tvingade till att passa hennes småbröder typ hurlängesomhelst (eller en halvtimme, tolka det hur du vill) innan vi vandrade hem till Sebbe.
Där satt vi framför datorn i typ en timme innan Mickis blev tvungen att gå hem igen för att titta på några hundar eller vad det var. Och så kom hon tillbaka typ 1 och en halv timme senare. Under tiden satt vi och spelade mysko spel på datorn.
När hon kom fortsatte vi stirra på datorn, barnvisor och sånt på youtube.
Jag fastnade genast för den här:



Haha, mango.

Ha det bra nu alla grejer som läser.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0