En ovanligt vanlig fredag

Godmorgon, Godmiddag, Godkväll.
Idag har vi då en fredag som snart blir lördag.
Började dagen med att nästan springa till skolan i högklackat, vilket var mindre uppskattat av mina fötter.
Men som tur var hann jag i tid ändå.
Skolan började med Prov om kriget i Gaza pga att jag inte sa någonting under diskussionen vi hade.
Men provet gick ju bra.
Efteråt kom Kerstin (läraren) fram till mig och Amaia och sa typ:
"Ja, Johan berättade om vad ni gjorde igår!" (Johan är vår svenskalärare)
Så vi blev lite deprimerade och började skrika nej och undra vad vi gjort för fel.
(Han halkade med cykeln när han skulle cykla förbi oss).
Och det var tydligen vårat fel + att han fortfarande hade ont i sitt (eller sina...) knän.
Vi skäms bara liiiiite :(
Well well.
Idag fick vi ÄNTLIGEN ha bild!
Men läraren gick innan mig & Amaia, så han hann aldrig se min bild >__>
Roligt.
Här har vi bilden i alla fall:

Det ska föreställa Lili på något sätt.



Dagens citat:
"Vadå, smörgåsbord, finns det bara smörgåsar där eller?" - Sussie.

Kommentarer
Postat av: Lili

Haha, men what, vad gjorde ni med honom egentligen? :O

2009-01-31 @ 12:20:31
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Kat

Vilken fin bild, såg direkt att de va Annie redan innan jag läste kommentaren. Du är grymt duktig!

2009-01-31 @ 15:57:35
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud, vilken fin bild :O <3

2009-02-01 @ 16:53:30
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0