Grönt är skönt

Hejhej på er alla som läser och inte läser.
Som ni kanske ser så har jag ändrat på min blogg (igen).
Jag tröttnade ganska mycket på det gamla, så nu blir det grönt!
Mohahaha på alla som inte gillar färgen.

Helgen var väl inget att klaga på, åkte till Lili i Fredags
och satt och spelade Guitar Hero hela kvällen samtidigt som vi försökte tvinga i oss  all guacamole som vi köpt lite för mycket av.


Nu tycker jag att jag börjar bli lite bra på spelet, kan spela några låtar på medium, men jag har trotts allt bara spelat i tre dagar...!

Nu ska jag gå och göra något spännande.
Eller kanske inte.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grönt är snyggast :o<3

Och GH äger :D

2009-01-18 @ 19:01:07
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0