Ice cold

Någon utav mina systrar tycker att jag är seg på att uppdatera, och jag kan verkligen inte förstå vad hon menar?

Gott nytt år får man väl lov att säga, då!
Och vi börjar året med huvudvärk, halsont och täpt näsa. mysigt.
Kanske inte så konstigt egentligen, jag och Lili va hos pappa över nyårsafton. (Vi åkte dit på onsdagen och kom hem på fredagen)
Han har alltid 15-16 grader i huset.
På fredagen bestämde vi oss för att åka till Uppsala.
Yeah, right.
Bilen halvdog mitt ute i skogen mellan Hallstavik & Uppsala.
Så pappa ringde sin kompis som skulle komma för att hjälpa oss.
"Nejmen jag kommer om en halvtimme- timme."
Så vi satt där i en bil i -10 grader och frös i 45 minuter!
När vi äntligen kom tillbaka till det fortfarande iskalla huset gömde jag mig under täcken och filtar med en kopp varm choklad.

Nu sitter jag här med början på en förkylning i slutet på lovet.
Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vad roligt... >.< Hoppas att du blir frisk snart! <3

2009-01-10 @ 10:55:25
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0