Tröskel + Kladdkaka

HEJ BLOGG!
Idag har jag bakat en kladdig kaka! Eller rättare sagt, KLADDKAKA!
Den blev ganska torr och ful. Så, Torrkaka. Men den smakade bra i alla fall...

Vi hade en debatt om kriget i Gaza idag i skolan, 7-8 mot 9:orna. Det gick... Hmm... Sämst.
Efteråt hade vi matte och lite sånt. Kulkul.
Innan sista lektionen satt jag, Nilla (och en massa andra grejer...) i kupolen (ett klassrum) och... lekte. Nilla skulle bära mig över en tröskel, som egentligen var ett streck på golvet, några gånger. Sen skulle jag bära henne. Så jag satte mig på stolen och hon satte sig i knäet på mig, men grejen var den att stolen va jättejättejättehög, så så fort jag reste mig upp så flög Nilla iväg med mig efter. Sen låg vi där på golvet och dog ett tag, haha.

Efter skolan gick jag hem till Mickis en stund innan jag gick hem för att äta och i alla fall fundera på att göra läxor.
Sen kom mamma hen med Lili!
Vi tittade på "Love Guru" eller vad den heter. Skummaste filmen jag någonsin sett! Öh.



Men ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0