Plattfiskar & kex

Jag orkar inte skriva idag egentligen.
Så jag skriver bara det nödvändigaste.

Vi hade Hemkunskap.
Jag, Nilla och Mickis satt i Labbet (ett litet klassrum med ett akvarium med sköldpaddor =D) och jobbade med vad olika måltider kostade och sånt.
Men vi fastnade lite (okej, mycket, väldigt mycket) på ordet Plattfisk. Slutade med att jag grät av skratt, haha.

Efter skolan följde jag och Mickis med Sebbe, Michis, Cecci, Nattis, Terror och Petra ner på stan för att fika. Och det gick ju lagom bra.
Alla typ försvann från mig, Mickis och Petra. Så vi skulle vara "sura" på dom och  vänta utanför Tösses (caféet) en stund innan vi gick in. Men en massa grejs hände och Mickis blev tvungen att gå hem, tyvärr. Så jag och Petra fick vara med dom andra helt själva (haha, omg).
Dom ville gå på JC, och det hade inte jag och Petra lust med, så vi gick till ICA-kryddan och köpte Tom & Jerry kex och en päroncider (eftersom att vi två aldrig hann fika...).
Sen satte vi oss i en busskur och... fikade... tillsammans med Sebbes mössa som råkade hamna i mina händer, höhö.
Och vi fick ju en liten plastfigur med kexen, ni vet? Så vi slog in den  och några hårspännen i ett papper från mitt kollegieblock och tejpade igen den med några svampbob-klistermärken jag hade. Sen skrev vi "Till Sebb från Heffa-Dumparna" med hennes kajal och sprayade ner den i parfym. Ja, han fyllde ju år igår. Något måste han ju få, haha.
Sen ställde vi oss utanför JC och fortsatte tugga kex.
Sebbe blev jätteglad över sin present också, hahaha.

Men sen va Petra tvungen att åka hem, så jag gick med resten av klumpen till H&M (eller... dom gick dit och jag gick förbi) för att gå hem.

Oj vad mycket text det blev elt plötsligt :o Äum.. förlåt. haha.


Men GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, PERTIS! :D<3
Du är bästbästbäst.
Juste, vi gjorde ju en låt om hur bäst vi är förut? haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Mårtis :D <3

Du är massa bäst, vi måste träffas snart ju! Och jag har kvar våran låt på min gamla data tror jag, HAHA. Den handlade typ om att vi hade skakat hand med den där clownen på gröna lund i alla fall, sen massa annat konstigt xD

2009-01-21 @ 08:31:26
URL: http://hannav.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis, Hanna! :D<3

2009-01-21 @ 16:51:32
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0