Nytt schema

Och så är det måndag igen.
Men en relativt bra måndag också.
Jag har bytt schema med Lisa, så nu är jag med kompisarna hela tiden.

Började dagen med att stå framför spegeln i 40 minuter. Herregud jag börjar bli konstig tror jag.
Kom till skolan och hade någon nödvändig lektion som jag glömt allt ifrån. Gudvadbra jag är.
Hosthost.
Sen hade vi en evighetslång lektion med musik (Okej, 1 timme), jag vet inte hur många gånger jag och Denise glodde på Nillas klocka och mitt schema.Under tiden som läraren pratade om gitarrer och stämgafflar (stavning) satt jag och flätade Nillas hår samtidigt som vi garvade åt något... Som inte var kul. Men vi fick sluta 7 minuter för tidigt. Bara för att vår lärare trodde att det var försent, höhö.
Efter det va det engelska.
Och lyckligt nog för Ulla (läraren) så garvade jag och Nilla inte ihjäl oss igen.
(Förra veckan så garvade vi Ulla galen. På riktigt.)
Sebbe fyllde 15 idag, så vi sjöng en liten sång för honom på engelskan också.

Efter skolan gick jag, Sebbe och Nilla för att hämta mickis innan vi gick ner på stan.
Jag köpte en ny eye-liner och svart nagellack.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men va! Tycker du inte om musiken? Stefan som är så rolig :D

2009-01-20 @ 06:57:43
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0