VARNING! BAMBI PÅ HAL IS!

Nu råkade det gå lite lång tid mellan inläggen.
Men jag tycker faktiskt att ni är riktigt dåliga på att kommentera, haha.
Nu har vi åkt skridskor med skolan två dagar i rad.
Igår fick jag en röd hjälm, och jag var den enda som hade en röd, så vi kom på att det var en slags varning eftersom att jag är som bambi.

Igår bestämde jag mig även för att inskaffa en ny mascara.
Maybelline Colossal Volum Express blev det för alla som är intresserade.
Den var faktiskt riktigt bra.


Och idag gick jag på stan med mamman! :D 
Det var otroligt mycket saker på rea, och det gillar vi.
Så jag inskaffade två nya klänningor och en slags tunika, kan man säga.

Matteprov idag också, och jag kände att jag verkligen kunde det. Sen satt man där vi bänken i 45 minuter innan man gav upp. Vad stolt jag blir.

Ha det bra nu!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ush matte är typ det värsta som finns, men rea är niice! :)

2009-01-29 @ 20:37:41
URL: http://amfetaminapa.blogg.se/
Postat av: Annelie

"Matteprov idag också, och jag kände att jag verkligen kunde det. Sen satt man där vi bänken i 45 minuter innan man gav upp. Vad stolt jag blir."



Jag fattar inte. Kunde du det eller inte? :|

2009-01-30 @ 10:14:03
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0