I just end up getting hurt again by myself

Böcker är deprimerande.
Först går man runt och försöker tvinga sig själv att börja läsa, när man börjat försöker man tvinga sig genom boken tillräckligt långt för att börja gilla den, efter det stadiet går det inte att släppa boken och då helt plötsligt bestämmer den sig för att ta slut! GAAAH!

Åh, hej förresten :D
Idag håller jag på att tvätta, ska försöka tvinga mig själv att städa rummet, dammsuga och diska också. Det kommer nog gå jättebra! (Eller kanske inte) Den enda fördelen till allt sånt är att jag slipper längta efter boken!
Shit vad jag tjatar om dem där jäkla böckerna...!

Nu måste jag gå och göra något vettigt. Typ stirra in i en vägg eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0