Midsommarafton

God morgon och glad midsommar! (Man säger väl så?)
Igår sprang jag ner på stan för att träffa Petra och Amanda så att dem kunde överlämna lite böcker ur Twilight-serien till mig. Jag hade tänkt springa hem igen och börja läsa, vilket jag absolut inte fick för dem, haha. Det var tydligen nått tivoli nere vid hamnen, så vi gick dit och kollade lite. Det var helt öde där, dem enda människorna som fanns var typ de som "styrde" karusellerna, haha.
Idag ska jag och mamma åka till hennes kompis, Susanne, för att fira midsommar!
Och imorgon blir det sommarkrysset med Lili :D

Nu kan jag inte skriva mer, för datorn tänker dö, hehe.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lili

Ihhh, Sommarkrysset imorgon! :D



Glad midsommar bejbi :*

2009-06-19 @ 16:47:34
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Lisa

Var ni med Hanna och Maria? :D

2009-06-21 @ 20:26:02
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du är så söt som socker!

2009-06-22 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0