RUBRIK!

Nu börjar alla tjata om att jag är seg på att uppdatera igen, haha. Men nu är jag hemma och sjuk (sista skoldagen?!), så nu ska jag väl kunna skriva nått.
Imorgon har vi skolavslutning, vilket blir min sista skolavslutning med Estetiska enheten. För sen kommer ju flygskolan till vår skola, så vi kommer inte längre ha inriktningar *ledsen*. Och det känns så jobbigt att missa sista dagen med alla, men jag ska faktiskt tvinga iväg mig själv till skolan imorgon och hämta betygen och säga hejdå till alla inför sommaren. Trots att flyg kommer så kommer vi ju fortfarande gå i samma skola och förhoppningsvis i samma klass också :)
Så det var därför jag tvingade iväg mig själv till Grönan (och skansen) igår med skolan, jag kan ju inte missa sista aktiviteten vi gör tillsammans som ES. Så med en ond och hes hals, trött som sjutton och feber åkte jag iaf! Och nu kan jag knappt prata, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0