Bodaborg med Petra och Edward

Jag drömde värsta sjuka drömmen inatt! 
Jag, Petra och Edward (från twilight, ni vet...) var på bodaborg (typ som fångarna på fortet: http://www.bodaborg.se/) tillsammans med två andra människor som vi inte tyckte om, haha. Man blev typ inlåst i dom där rummen (som bestod av ett rum med en säng och en liten toalett) för att försöka hitta en nyckel som ledde en till nästa rum. Och "genvägarna" till de andra rummen var helt sjuka! xD Ibland var det typ att man skulle låsa upp sängen i rummet för att komma åt nån lucka under den?! haha. Den sista "genvägen" jag kommer ihåg var under ett badkar på en badrumshylla! *dör*. I alla fall så hade vi ju med oss dom där två människorna som vi inte gillade, så Petra och Edward började tjata på mig om att jag skulle duscha och att dom skulle göra massa andra grejor i badrummet. Jag löd dom, snäll som jag var och följde med dom in i badrummet där dom började asgarva och låsa dörren bakom sig. Petra stack ner handen i Edwards ena jackficka och tog upp nyckeln till nästa rum, yeyy! Sen flydde vi till nästa rum utan dom andra som då skulle bli inlåsta i det där rummet föralltid x'D Efter det gick vi och la oss i världens största säng som fanns där, och jag och Petra började diskutera hur sjukt varm Edward var. Han sa att vi var dumma, och sen vaknade jag :(



Kommentarer
Postat av: Hon som du tydligen har vart på bodaborg med!

hahahaHAHAHAhahahahAHGAHAAAHAHHAhahahAGASOUAhs! X'DDDD

höll på att garva ihjäl mig!

2009-06-27 @ 22:12:49
Postat av: Lowan (den där tjejen från Sebbes land :D)

HAHAHA xD



Besatt av Twilight kanske...? hehe, jag med. Läser 24/7 x)

Tihi, var drömmen kul? :3

2009-07-02 @ 18:19:03
URL: http://lillalowan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0