Solstingeling

RAUWR!

Nu har jag faktiskt solat nästan tre dagar i rad. En normal människa skulle vara ganska brun vid det här laget. Men jag är inte en normal människa, jag är en konstig grej som inte kan bli brun hur mycket jag än försöker. Suck.
Imorse vaknade jag utav att min mamma och kusin Erika satt i köket och pladdrade. Så jag gick upp och deltog i deras frukostätande (Jag har chockat mig själv ganska många gånger under det här lovet med att äta frukost på en gång när jag vaknar). Sen gick jag och la mig igen för att läsa lite serietidningar och boken Ljudet av ditt hjärta (som föresten är min favoritbok ur serien hittills) innan jag gick upp igen för att göra mig iordning.
Därefter cyklade jag till min andra kusin, Fia, och umgicks lite med henne och Olivia. Massa mysigt!
Sen träffade jag Nilla och vi cyklade tillsammans till stationen för att möta nykära (det märks verkligen!) Mickis. Vi tre gick sen på något informationsmöte om en dansgrej som skulle börja i slutet på juli. Ingen av oss verkade särskilt intresserad, men vi ska ta oss dit för att se hur det funkar.
Efter det gick vi hem till mig och spelade kort och vandrade runt mitt hus. Hehe

I lördags var även jag och Lili på sommarkrysset, mysmys!





Och det slog mig för någon timme sen hur sjukt varmt det är idag. Jag dör!


Kommentarer
Postat av: Lili

Mihihi, Matthew! :D

2009-06-29 @ 08:00:34
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0