FAN I HELVETE!

Jävla skitdatorer!
Jag och Sussie har på nåt finurligt sätt lyckats ha sönder laddargrejset på den. FAN!
Mamma ska i alla fall skicka in den imorgon, och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att den går att laga. Jag har nämligen hur mycket skolarbeten och shit som helst där. (Bla sånt som ska vara inne den här veckan!) Och som om inte det vore nog har jag skrivit en berättelse (?) på 40 sidor. Fyrtio fucking jävla sidor. Kan ni förstå hur mycket tid jag lagt ner på det?
Åh, jag går fan av på mitten vilken jävla sekund som helst!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oooh, vad jobbigt >.< Jag HATAR datorer ibland XP

2009-04-09 @ 20:46:27
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0