Utbrott

I don't need you
anymore
I don't want to be ignored
I don't need one
more day
If you're wasting me away

Känn dig träffad, pucko.
Jag har svårt för att förstå hur i helv... hur du kan låta detta ske igen?
Nu har jag i alla fall andra som kan hjälpa mig.
Du är så omogen och barnslig.
Umgås med människor som beter sig lika korkat.
Det kanske är en fördel, då slipper jag ditt omogna beteende.
Eller kan man tänka så?
Du kanske inte fattar själv hur dum du är.
Och med dum menar jag alla dess betydelser.
Hoppas bara att du fattar att det är DIG jag pratar om.



Gaah, akta er för mig, jag är farlig den här veckan i månaden.

Kommentarer
Postat av: cecci

vem menar du? :S

2009-03-22 @ 07:34:47
Postat av: Slösa inte mer

energi på sådana som inte är värda din vänskap!

2009-03-23 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0