Is

Hej blogg.
Skola idag igen dårå. Hade franska innan lunch, och jag var huuuur hungrig som helst, så min mage kurrade jättemycket! Och det var helt knäpptyst i klassrummet för att alla hade prov så det hördes nog ganska bra  också xD Haha, usch, jag dör.
På gympan lärde vi oss att dansa bugg samtidigt som vi repeterade Trojka & Polka (eller vad det heter...).
Sen var det hemkunskap, jag och Nilla jobbade tillsammans (igen! fy på oss) och gjorde äckliga, tunna och hårda chokladvåfflor.
Efter skolan stannade hon & jag kvar för att skriva nån inköpslista till hemkunskapen för att vi om några veckor ska laga egen mat, typ.
Sen gick jag, Cecci och Sebbe till coop för att köpa glass eftersom att det var så fint väder. Jag ändrade mig, hehe, Men jag följde ändå med till lommaren (en badplats) där de åt glass och lekte på isen.




Själv satt jag bara på bryggan och fotade, is är läskigt :)

Sen skulle vi vandra hem och blev stående utanför sjukhuset babblandes i 20 minuter. Under tiden blev mina händer helt röda, stela, iskalla och skrynkliga (typ så som de blir när man har de i vatten för länge?), så vi gick hem x)


Kommentarer
Postat av: Hanna

svar på din kommentar: Hur många låtar har du med Linkin Park? :o jag har bara deras typ senaste album (tror jag att det är...) ._. vill ha alla <3



Ja, disney är bäst! <3

2009-03-20 @ 08:53:26
URL: http://lolliipopgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0