Trädgårdsmässan

Hejsvejs.
Jag skriver rätt ointressanta saker nu för tiden... Det är lite mycket just nu, men jag ska försöka skriva för alla otåliga människornas skull (eh..).
Igår åkte jag och mamma in till Sthlm (STAN) för att gå på trädgårdsmässan där Lilis jobb höll till för att visa upp sig lite. Det var ju lite mysigt att gå runt där och se sig omkring på... blommor... och.... träd.
Trädmästarna (Lilis jobb) hade i alla fall enligt mig bästa utsällningen :D
Efter en stunds omkring-gående fikade vi lite (Lite och lite, jag var rätt hungrig om man säger så, ehehhe). Sen ville mamma åka hem, så vi vinkade av henne och stod sen och stirrade på Arboristerna från Lilis jobb när de klättrade i träd (Det där låter massa nördigt, men det var faktiskt coolt!).
Sen satte vi oss på pendeltåget mot stan där vi skulle leta upp ett par nya byxor till mig då de gamla gått sönder lite väl mycket mellan benen.
När vi skulle gå av hörde vi värsta pipet, vi antog att det var nån som hade en såndär pip-grej i munnen (ni vet?) men upptäckte efter några sekunder att det var några människor som hade en kattunge i en papperskasse! Och när katten jamade slog dom på kassen! Fy fan vad arga vi blev, hade de bara varit 1 cm närme oss hade jag fan spöat skiten ur dom!
Jag blev verkligen helt deprimerad av att man kan göra så mot små försvarslösa djur (och jag är fullt medveten om att det pågår värre saker än så just nu), så jag började fan gråta mitt i centralstationen!
Stackars djur!
Wellwell, vi hoppas i alla fall på att kissemiss mår bra nu.
Nu orkar jag inte skriva mer... eheheh.
Ha det bra, tänk på alla djur.


Kommentarer
Postat av: Pert

Wooow, var du i Stockholm? :O Haha, din turist :D

2009-03-31 @ 18:37:01
Postat av: Hanna

Ja, jag undrade :D Haha, jag läser typ aldrig mina kommentarer, men jag gjorde det nyss :O som du kanske kunde lista ut. Och jaa, vi måste träffas snart! :D

2009-04-09 @ 23:41:28
URL: http://hannav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0