I can't feel the way I did before

Godagens!
Idag har jag inte gjort mycket alls, faktiskt. Har mest legat och glott på tv och smsat med Petra medan hon sprang/gick/joggade skolmaran. Stackars människor.
Men imorgon ska jag faktiskt till skolan, vilket blir första dagen i skolan för mig den här veckan. Träffade min kusin, Fia, igår. Och det är ju så som hon sa, att mår man dåligt fysiskt är det ju alltid så himla självklart att man ska ligga hemma och må dåligt och vila upp sig.
Men hur är det nu när man mår dåligt psykist? Då är det inte lika självklart längre.
Så därför är det väldigt skönt att ha en förstående mamma. Tack för det! :*

I alla fall så följde jag med Fia och Olivia på promenad för att hon skulle köpa grejer till födelsedag/namngivningsfesten (Fia fyller snart 30). Och då fick jag rulla barnvagnen, vilket är typ det bästa jag vet! 

   

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0