P5HNG ME A*WY

Why I stay when you just push away?
No matter what you see
You're still so blind to me.




Jag är dålig på att uppdatera... Hehe...
Men nu har jag gjort om bloggen (igen)!
Woho, typ.



Och du är så dumdumdum!
För du förstörde allting, gjorde det värre!
JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
Hur i helvete ska jag klara av att se dig imorgon?!
Jag fattar inte hur jag orkar lägga ner så mycket energi på att vara arg och besviken på dig!
Men vad fan ska jag göra då? Tycka att det du gjorde var okej?
Glöm det.
Jag kommer fan inte förlåta det förrän du insett själv vad du gjort.

Kommentarer
Postat av: Lili

GUUUD vad snygg din blogg blev. Du borde göra en make-over på pappsens hemsida också, det behöver den :P

2009-05-24 @ 21:30:07
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud, vad snyggt! :o<3

2009-05-25 @ 16:27:39
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0