Skogspromenad!

ÅH vad jag älskar att gå lååånga, varma, leriga och blöta promenader i skogen. Eller inte.
Vi gick närmare 1 mil! Och när vi kommit fram till vårat "mål" tyckte lärarna att vi skulle hem också. Men jag och Petra var för trötta för det, så vi tog bussen istället :D
Därefter gick jag och fikade med Sussie. Drack vääärldens godaste latte med hallonsmak! Kärlek.


Btw så har jag blivit för upptagen med mitt stickande av en halsduk för att skriva i bloggen, så ni vet.
Men jag gör allt jag kan för att slita mig från garnet och skriva lite tråkig information till "alla" mina läsare :)


Puss och godnatt, nu ska jag sticka :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läser! :o

Vad är det för halsduk du stickar? :) <3

2009-09-16 @ 23:22:49
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Mamman

läser din blogg med nöje och en hel del skratt får man också!

2009-09-17 @ 08:24:28
Postat av: Lisa

Svar: Tack så mycket! :) <3

Aha, okej :D Låter snyggt!

2009-09-17 @ 22:51:18
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0